Зробити 30.04. Відправити на вайбер.
Варіанти (не робити не свій варіант)
І варіант - Берецька А., Дідур К., Завальна М., Кравчук К., Пашківська Д., Таранова С., Чорна С.
ІІ варіант - Верзун А., Дмитрук А., Заречний М., Куцак А., Попадюк А., Хацановська А., Якимчук Д.
ІІІ варіант - Вітенко Д., Дрозд С., Зубрій Д., Нетребський М., Примак Т., Хмарська-Шмалій В.
ІV варіант - Волошенюк Д., Єлкін О., Комар А., Паламарчук О., Саченко Д., Чайковська Н.
Контрольна робота
№2 (Різноманітність рослин)
з біології
6 клас
Варіант 1
І Рівень
(Кожне завдання по
0,5 бала) (Вказати 1 правильну відповідь)
1. До нижчих рослин
відносяться…
А)
водорості Б) голонасінні В) покритонасінні Г) мохи
2.
Яка рослина не утворює плоди.
А)
зозулин льон Б) квасоля В) льон посівний Г) пшениця тверда
3.
Яка група рослин представлена переважною кількістю деревами та кущами.
А)
папороті Б) хвощі В) покритонасінні Г) голонасінні
4.
За відношенням до світла рослини поділяються:
А)
посухостійкі, водні, водолюбні Б) світлолюбні,
тіньолюбні, тіньовитривалі В) теплолюбні,
холодостійкі Г) вогнестійкі,
вогневитривалі
5.
Рослини, які втратили хлоропласти і пристосувалися жити на інших рослинах
А)
м’ясоїдні Б) напівпаразити В) автотрофи
Г) паразити
6.
Який пігмент забезпечує проходження процесу фотосинтезу у зелених рослин
А)
спора Б) зигота В) хлорофіл
Г) пилок
ІІ Рівень
(Кожне завдання по
1 балу) (7 – Встановіть відповідність, 8-9 - дайте визначення терміну)
7.
Встановіть відповідність між групою рослин і представником:
А)
Покритонасінні 1) орляк звичайний
Б)
Голонасінні 2) горох посівний
В)
Папороті 3)
ялиця біла
Г)
Хвощі 4)
сфагнум
Д)
Мохи 5)
хвощ болотний
8.
Гаметофіт – це
9.
Спора – це
ІІІ Рівень
(10 завдання 2
бала, 11 завдання 1 бал)
(10 завдання – дати
коротку відповідь на питання, 11 завдання – вибрати 2 варіанта відповіді)
10.
Які основні правила догляду за посухостійкими рослинами
11.
З даного переліку виберіть представників покритонасінних
А)
пирій Б) улотрикс В) конвалія
Г) сосна Д) орляк
IV Рівень
(12 завдання 3
бала) (Дайте розгорнуту відповідь на запитання)
12.
Охарактеризуйте особливості відділу Папороті
Контрольна робота
№2 (Різноманітність рослин)
з біології
6 клас
Варіант 2
І Рівень
(Кожне завдання по
0,5 бала) (Вказати 1 правильну відповідь)
1. Рослини у яких
гаметофіт переважає над спорофітом.
А)
водорості Б) голонасінні В) покритонасінні Г) мохи
2.
Яка рослина утворює плоди.
А)
хвощ польовий Б) ялиця біла В) гінго дволопатевий Г) пшениця м’яка
3.
Яка група рослин не відноситься до Голонасінних
А)
хвойні Б) гінгові
В) саговникові Г) магнолієві
4.
За відношенням до тепла рослини поділяються:
А)
посухостійкі, водні, водолюбні Б)
світлолюбні, тіньолюбні, тіньовитривалі
В) теплолюбні, холодостійкі Г)
вогнестійкі, вогневитривалі
5.
Рослини, які не втратили хлоропласти, але пристосувалися жити на інших рослинах
А)
м’ясоїдні Б) напівпаразити В) автотрофи
Г) паразити
6.
Як називається запліднена яйцеклітина.
А)
спора Б) зигота В) хлорофіл
Г) пилок
ІІ Рівень
(Кожне завдання по
1 балу) (7 – Встановіть відповідність, 8-9 - дайте визначення терміну)
7.
Встановіть відповідність між групою рослин і представником:
А)
Покритонасінні 1) ламінарія
Б)
Голонасінні 2) акація біла
В)
Папороті 3) сосна кримська
Г)
Водорості 4)
сальвінія
Д)
Мохи 5)
зозулин льон
8.
Спорофіт – це
9.
Хвоїнка – це
ІІІ Рівень
(10 завдання 2
бала, 11 завдання 1 бал)
(10 завдання –
дати коротку відповідь на питання, 11 завдання – вибрати 2 варіанта відповіді)
10.
Які основні правила догляду за водолюбними рослинами
11.
З даного переліку виберіть представників голонасінних
А)
пирій Б) кедр В) конвалія
Г) сосна Д) орляк
IV Рівень
(12 завдання 3
бала) (Дайте розгорнуту відповідь на запитання)
12.
Охарактеризуйте особливості відділу водорості
Контрольна робота
№2 (Різноманітність рослин)
з біології
6 клас
Варіант 3
І Рівень
(Кожне завдання по
0,5 бала) (Вказати 1 правильну відповідь)
1. Рослини, у яких
насіння достигає між лусками.
А)
папороті Б) голонасінні В) покритонасінні Г) мохи
2.
Яка рослина не утворює плоди.
А)
ламінарія Б) акація біла В) клен гостролистий Г) дзвоники польові
3.
Яка група рослин відноситься до Покритонасінних
А)
печінкові Б) гінгові В) гнетові
Г) розоцвіті
4.
Квіткові рослини поділяються на:
А)
водні та напівоводні Б) хвойні та
листяні В) листостеблові та стеблові Г) однодольні, дводольні
5.
Рослини, які мають хлоропласти і забезпечують себе поживними речовинами у
процесі фотосинтезу
А)
м’ясоїдні Б) напівпаразити В) автотрофи
Г) паразити
6.
Як називається клітина, яка забезпечує нестатеве розмноження деяких рослин
А)
спора Б) зигота В) хлорофіл
Г) пилок
ІІ Рівень
(Кожне завдання по
1 балу) (7 – Встановіть відповідність, 8-9 - дайте визначення терміну)
7.
Встановіть відповідність між групою рослин і представником:
А)
Покритонасінні 1) тис ягідний
Б)
Голонасінні 2) маршанція
В)
Плауни 3) плаун
булавовидний
Г)
Водорості 4) печіночник
Д)
Мохи 5) Улотрикс
8.
Слань (талом) – це
9.
Плід – це
ІІІ Рівень
(10 завдання 2
бала, 11 завдання 1 бал)
(10 завдання –
дати коротку відповідь на питання, 11 завдання – вибрати 2 варіанта відповіді)
10.
Які основні правила догляду за тіньолюбними рослинами
11.
З даного переліку виберіть представників голонасінних
А)
магнолія Б) кедр В) тюльпан
Г) ялина Д) сфагнум
IV Рівень
(12 завдання 3
бала) (Дайте розгорнуту відповідь на запитання)
12.
Охарактеризуйте особливості відділу Покритонасінні.
Контрольна робота
№2 (Різноманітність рослин)
з біології
6 клас
Варіант 4
І Рівень
(Кожне завдання по
0,5 бала) (Вказати 1 правильну відповідь)
1. Рослини, які мають
квіти.
А)
папороті Б) голонасінні В) покритонасінні Г) мохи
2.
Яка рослина не утворює плоди.
А)
плаун булавовидний Б) мімоза В) фіалка лісова Г) чистотіл великий
3.
Яка група рослин відноситься до Покритонасінних
А)
хвойні Б) гінгові В) саговникові Г) магнолієві
4.
За відношенням до вологи рослини поділяються:
А)
посухостійкі, водні, водолюбні Б)
світлолюбні, тіньолюбні, тіньовитривалі
В) теплолюбні, холодостійкі Г)
однодольні, дводольні
5.
Рослини, які харчуються комахами та дрібними хребетними - це
А)
м’ясоїдні Б) напівпаразити В) автотрофи
Г) паразити
6.
Як називається чоловіча статева клітина квіткових рослин
А)
спора Б) зигота В) хлорофіл
Г) пилок
ІІ Рівень
(Кожне завдання по
1 балу) (7 – Встановіть відповідність, 8-9 - дайте визначення терміну)
7.
Встановіть відповідність між групою рослин і представником:
А)
Покритонасінні 1) орляк
Б)
Голонасінні 2) м’ята перцева
В)
Папороті 3) сосна
Г)
Водорості 4) хара
Д)
Мохи 5) сфагнум
8.
Проросток – це
9.
Ризоїди – це
ІІІ Рівень
(10 завдання 2
бала, 11 завдання 1 бал)
(10 завдання –
дати коротку відповідь на питання, 11 завдання – вибрати 2 варіанта відповіді)
10.
Які основні правила догляду за рослинами, котрі пристосовані до помірного
зволоження.
11. З даного переліку виберіть представників покритонасінних
А)
чебрець Б) кедр В) часник
Г) орляк Д) ламінарія
IV Рівень
(12 завдання 3
бала) (Дайте розгорнуту відповідь на запитання)
12.
Охарактеризуйте особливості відділу Голонасінні.
Немає коментарів:
Дописати коментар